1.
Matematika:
- Arbel digitala: ariketa ezberdinak bertan burutzeko, zuzenketak egiteko, problemak ebazteko, etab. // Lehenago: arbel tradizionala
- Mapa digitalak (perimetroa, azalera, etab. lantzeko) // lehenago: beste teknikak
- Hezteko bideojokoak: estrategiak planteatzen ikasteko, problemei aurre egiten ikasteko eta eragiketak egiteko, zuzenketak egiteko // Lehenago: testu liburuekin, egoera bat planteatu eta ikasleak paperaren aurrean ebatzi
- Datuak eraldatzeko tresnak // Lehenago:
2.
Euskara:
- Bideoak: entzumena eta ulermena lantzeko
- Arbel digitala: idazmena lantzeko; ortografia batik bat
- Entzumena lantzeko programa ezberdinak (CD-rom, kaset, etab.)
3.
Gaztelania:
- Bideoak: entzumena eta ulermena lantzeko
- Arbel digitala: sintaxia lantzeko
- Mikrofonoa: ahozko adierazpena lantzeko
- Grabagailua:komunikazio gaitasuna ahalbidetzeko, bakoitzaren akatsetaz ohartzeko eta baita gaitasunak azpimarratzeko
- Bideokamera: komunikazio gaitasuna lantzeko, bakoitzaren akats eta gaitasunak azaleratzeko
4.
Ingurunea:
- Mapa digitalak: geografía lantzeko, klima ezberdinak (kontzeptu batzuk sakontzeko modu gisa)
- Arbel digitala: giza-gorputzaren analisia egiteko adibidez
- Bideoak: gaian sakontzeko
- Ordenagailurako CD-rom-ak: gaiari birpasoa emateko
5.
Hiritartasuna:
- Bideoak: kultura ezberdinak bisualki ezagutzeko
- Ordenagailua: informazioa bilatu eta zabaltzeko
6.
Plastika:
- Arbel digitala: kontzeptu berriak trasmititzeko
7. Soinketa & Musika:
- Bideokamara: akzioak grabatu daitezte, eredu moduan erabiltzeko
- GPS eta mapak: orientazioa lantzeko soinketan
No hay comentarios:
Publicar un comentario